www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 11 november 2011

Friday

Godkväll!
Uppdateringen har varit ute på vift det seaste och som jags sagt innan så kommer det att vara så ett tag. Hinner helt enkelt inte och orkar inte heller.

Idag har jag ridit lektion för Madde B och det gick super, min lilla häst kan när jag gör rätt! Dock så är höger galoppen inte vad den skall. Han är svag i höger sidan och skjuter gärna ut bogen. Men det går ju att lösa! :)

Blev bara ett väldans kort inlägg, jag lever.
Var bara det jag skulle säga egentligen. ;)

1 kommentar:

  1. sv: ja eller hur! det är aldrig bra att rida samma häst varje dag utan att byta, vilket det lätt blir ibland, men jag försöker få så många som möjligt att testa på mina hästar, just för att det är bra att bryta mönstret. :)

    SvaraRadera