www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 28 november 2011

Vad vill h*n ha tro? :-)

God kväll,
jag mår bättre men inte bra... Är sådär matt... Blir anfådd av att ställa mig upp i princip.

Åkte faktiskt med mamma till stallet för att hälsa på min lille Kalle, var måhända inte jätte smart men jag kan ju inte hålla mig borta ju! :-) Mamma tömkörde honom och han blir bara duktigare och duktigare! Kanske kan börja köra in honom till sommaren? Hade vart superkul ju!

Har kollat julklappar idag i brist på annat. Hittade detta übersöta ländtäcket på Hööks! Så gulligt, jag älskar Furberg saker! :-) Har ett schabrak och en grimma med små ponnyer på! Är helt enkelt lite barnslig av mig. Busigt! 
Letar febrilt efter möjliga julklappar till mina vänner och släkten, älskar att köpa julklappar!! Helt klart en av de roligaste sakerna med julen! Det är saligare att giva än att taga.

1 kommentar:

  1. Hoppas du mår bättre snart! :D <3
    Åhhh, de ländtäcket vore ju inte helt fel...än finns de ju plats på önskelistan ;)

    Fortsätt som du gör med bloggen, den är BÄST! ♥
    Kram ♥

    SvaraRadera