www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 13 november 2011

KM i dressyr 2011

Okej. Det kanske inte gick precis som jag tänkte mig. Red LB:1 och fick ihop 44 % vilket kanske inte är det bästa. Hade satt upp 50% som mål men får helt enkelt ha kvar det målet tills nästa år.
Var faktiskt väldigt besviken. Jag är ingen tävlingsmänniska, men just idag var jag en sjukt dålig förlorare. Dels för att Kalle verkligen inte ville gå fram. Hade spö och sporrar på framridningen, men eftersom han är allmänt skänkeldöv så hjälpte inte detta sådär jätte mycket, detta är inte hästens fel utan mitt eftersom jag låtit honom bli skänkeldöv -jag har ingen annan än mig själv att beskylla!

Men nu lägger vi detta bakom oss och fokuserar framåt! Det gick trots allt bättre än förra året (höjde mig faktiskt 10%) så nästa år kanske jag går clearround i alla fall! Jag lärde mig väl något på cupen och det kan bara bli bättre.

Team Corona Onslow tuffar på! ;-)  
Bilder från i somras, allas våran profffotograf EVELINA FRIMAN stod för fotograferandet!

http://evesfoto.weebly.com/

1 kommentar: