www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 20 november 2011

Julkänsla

Söndag kväll. I morgon är det skola. Borde sova. Har egentligen massa skolarbete jag borde gjort. Helgen är slut. Fasen. Måste städa i akvariet.

Ja där är mina tankar i ett nötskal! Har precis kollat 2 and a half men och nu borde jag egentligen sova? Haha. Det där med att få gått och lagt sig är rätt jobbigt. Speciellt om man gjort misstaget att dricka kaffe på kvällen. *Host* Ja så är det väl tyvärr om man råkar vara en fullfjädrad kaffekärring...
Idag har jag faktiskt inte gjort så mycket, fick i alla fall städat mitt rum så nu ser man golvet igen! :-) Är lite dålig på det där, det är sjukt tråkigt att städa. Men det känns fräscht och bra när man är klar... och så har jag kollat efter lite juklappar på nätet.

Har ni också börjat kolla på julklappar?? Jag började nu idag, ÄLSKAR att köpa julklappar! Det roligaste med julen ju, att ge är faktiskt roligare än att få. :-) Gå till affären och köpa det man vet att personen blir glad för, slå in julklappen fint och knyta band om. Julmys på hög nivå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar