www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 3 november 2011

Ponnyridning och spökkväll

God eftermiddag! Eller för våran del god morgon, vi åt frukost för en timme sedan... *host*
Idag skall kidsen åka till Lerum och bada och jag skall stanna hemma och vara matematiskt produktiv och plugga till min matteutvärdering på Måndag. 
Och så skall jag till stallet också, dock är jag högst ovetandes om När och Vad jag skall göra. Kanske rider ut, får se. 

























I går agerade Kalle ponnyridning åt kusinerna! Han var jätte duktig, stannade när han kände att de tappade balansen. Hade honom på en volt med longerlina och de skrittade och travade. Roligt tyckte barnen -helfestligt tyckte Kalle! Tror han tycker om att ha lite paus från mig och ha mindre sizer på ryggen ibland. Inte lika jobbigt. ;-) Underbart att se att han är så snäll mot dem också! I vintras red båda två samtidigt barbacka på honom när vi red ut. Han gick som på glas! Fina hesten!

Igår var vi förresten på Bio också. TinTin i 3D såg vi inne i stan. Den var faktiskt riktigt bra! Man kände igen allt från de gamla filmerna. Men den slutade inte så bra -man vill ju se mer ju!!
På tal om film så hade vi spökkväll igår också. Kollade på en miniskräckis och jag och BFF Mungo (eller ja, Madde för vanliga dödliga haha) berättade spökhistorier. Får se hur mycket de sover i natt -även om de sovde bra denna natten. Hehe. :-)

Nu skall jag plugga!
See ya'll later!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar