www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 21 november 2011

Happyslap


















I morgon skall jag och mor min till Andréassons musik och sänka strängarna på min kära lilla gitarr. Det för att det blir lättare att spela då. Roligt!
Skall köpa plektrum och kika på lite gitarrer också. Det är ju min andra hobby; musik och instrument över huvud taget. Spelar gitarr, piano lite bas och har spelat ukelele. Det är sjukt kul att lära sig spela nya instrument! :-) 

Har ni som jag också börjat fundera på vad ni vill ha i julklapp? :-) Vet att en del har fullständiga listor klara efter nyår igen, men jag är dålig på att önska mig saker. Vet ofta vad jag vill ha men säger det inte utan köper det själv i stället. Med andra ord; det är svårt att köpa julklappar till mig! :-P
Men jag har ett par grejer klara i alla fall:

Hannah Montana season 3
The Beatles -Hard day's night

men jag kommer väl antagligen köpa det själv i alla fall... Shame on me. :P

VAD ÖNSKAR NI ER ?? :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar