www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 23 januari 2012

5facts om mig

...människor med sjukdomar äcklar mig, men jag skulle kunna göra nästan vad som helst för ett djur
...jag är aktiv på Twitter, men ger helst inte ut mitt account till de jag känner
...kändisskvaller är roligt så länge det inte är rent elakt
...jag tycker det är intressant med kläder och att Läsa om mode -men skulle aldrig kunna ha på mig sånt själv
...om jag fick välja att jobba med vad som helst i hela världen hade jag varit veterinär samtidigt som jag turnerade runt med mitt rockband i hela världen, släppte skivor och spelade min musik för alla!
------------------------------------------------------

Jag har måånga saker till som ni Inte visste om mig, Ingen vet allt om mig och så tror jag det är med alla! Vi har alltid något som vi döljer. Eller hur? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar