www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 14 januari 2012

Long time no seen

Idag har det varit tomt på bloggfronten och det beror på att jag harit igång hela dagen, gick upp 9:45 i morse och åkte till stallet. Pappa red Kalle på lektion så jag skrittade bara lite efteråt för att jag inte kunde hålla mig borta! :-) Killar i kroppen av att se andra rida!
Hem, städade, duschade, plattade håret etc etc och nu har vi precis ätit kalkonmiddag. Mamma fyllde år i Torsdags så vi tar annandagsmiddan vi egentligen skulle ätit på annandagen men som vi inte åt då, nu. Komplicerat men så får det vara.

Nu skall vi snart äta efterrätt och är riktigt trött redan ... kan bli en intressant kväll. ;-)

3 kommentarer:

  1. Hade jag helt glömt bort haha och sen ringde du inte... Kattlåda på dig :P

    SvaraRadera