www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 26 januari 2012

Ross

Tjenixen
Lycklig tjej har precis anlänt från stallet. Red lektion på fina Ross idag, han är underbar! Ingen kan såklart vara bättre än Kalle men Ross är underbar! Han har en väldigt speciell personlighet och han är väldigt snäll. :) Lite pigg då och då, men det gör iiingenting. *Lucy in the sky*

Annars har det inte hänt sådär jätte mycket oväntat, mer än att jag och Madde på något jävla vänster lyckades missa bussen från Kärna.. Lyckligtvis kunde Maddes mammi hämta oss så det var ju tur, men kom försent till stallet. Suck. Kan vara stressad med det mesta, men inte med hästar. Djur tål inte stress!

Nu skall jag ta och göra klart lite småsaker och sen så skall jag faktiskt nana -tomorrow is a new day with new fucking problems.
Ross på bilden! Bild tagen HÄRIFRÅN

1 kommentar:

  1. Hej!

    tack för tipsen det ska jag tänka på
    jag vet inte om vi kommer på sportlovet men vi kan höras vid :) <3

    SvaraRadera