www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 30 januari 2012

Min Bästa vän

Dag:
1. Berätta om dig själv
2. Staden där du bor
3. Dina kompisar
4. En person du ser upp till
5. En bild på dig 1 år sedan.
6. Bloggarna du läser
7. Vem är den roligaste du vet?


Detta känns lite olustigt ärligt talat, kan ju inte rada upp alla som jag tycker är underbara, hade tagit hela dagen! Så jag tänkte jag skulle berätta om min allra bästa vän i stället! :)
Madelaine, Madde, Madicken, Mungo, Pumba, Kattlåda
Kärt barn har många namn.


Tror de flesta vet vem som är Min bästa vän. Vi träffades första gången när hon besökte min klass i slutet av 2an när hon flyttade till Säve. Hon började i våran klass i 3an och ja .. thats pretty much it. :) Vet inte vad det var som klickade riktigt, men vi har hållit ihop sen dess i alla fall. 
Vi har varit i Branäs tillsammans, i London, otagliga besök på alla möjliga ställen, åkt buss till landvetter och tillbaka utan att egentligen ha någon vettig anledning. Dessutom dödar vi varandra i mellanåt mentalt. ;-) Madde betyder så otroligt mycket för mig, och hon vet nog ibland mer om mig än vad jag gör.. Hehe. Galna upptåg!

Bilden är från nyårsafton vid tolvslaget!
,

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar