www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 31 januari 2012

Fyspass = tankeställare

Idag hade vi fyspass på gympan! Jobbigt som fan -känner träningsvärken redan... Men träningsvärk är en bra värk! :-) Då vet man att man har gjort något bra.

Fick ett smärre, antagligen positivt ryck, och har kollat ett par avsnitt av Supersize Vs Superskinny på youtube. Och inser att jag har gjort rätt val som ändrat mitt leverne och gått ner ett par kilo. Mer skall det bli -no worries, men det känns ändå bra att ha kommit till vändpunkten! :-)

Jag har ett mål som jag vill nå, jag känner ingen stress men jag vill nå målet. Och ett mål tror jag är precis det som behövs, en morot så att man får ork att kämpa!
  Jag har inte gjort några extrema förändringar i min kost eller något sådant, jag bara tränar regelbundet och tänker på vad jag stoppar i mig! Jag tar bara en portion på lunchen, är igång minst en timme varje dag och jag har slutat att dricka kaffe på kvällen vilket gör att jag sover bättre.

Thats it.

Mycket mer tror jag inte behövs för att man skall må bra och trivas med sin kropp -ät det du vill men i rätta mängder samt håll igång regelbundet! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar