www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 25 januari 2012

Tillbaka på banan:)

Back on Track so to say,
idag harjag varit i skolan och mitt humör är på topp! :) Nästan i alla fall, har ont i nacken men det är okej. Det dör man inte av.

Hade Matte, 'Jaypass', Lång SO lektion och sist studiepass där jag måste erkänna att jag kanske inte gjorde mitt livs bästa prestation hehe. Men vi hade roligt i alla fall. (Why did the Mushroom go to the party? Because he was a fungi! Haha!)(Den var roligare när man var flum och sa den out loud så att säga)

Kvar på dagens 'lista' är att åka till stallet och rida, ett dressyr pass blir det nog idag! Hade helst velat rida ut men det är helt struket när det är så jävla halt och mörkt fortfarande. Det får vänta tills helgen.

Annars ser Kalles restrerande vecka ut .. typ sådär. Jag är väldigt dålig på att hålla scheman så det blir väl nått liknande i alla fall. ;-)

1 kommentar:

  1. jag vet ialla fall vad du ska göra på sportlovet ;-) vara med bästa mig!!!

    SvaraRadera