www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 9 januari 2012

Halva dagen borta

Okej here's the deal, hade lovat mig själv att jag skulle gå upp tidigt idag för att vända dygnet. Gjorde jag det? Nej då, vaknade klockan 12... herre jisses, god bless me i morgon bitti alltså. Kommer vara död. ;-)

Ridlektionerna i stallet började i lördags så jag skall rida innan dagens lektioner börjar. Nu när man ändå har tid liksom! I morgon får jag nog rida efter nämligen, slutar antagligen sent. Men det är faktiskt helt ok, saknar rutinerna som man får av att gå i skolan.
Går upp vid 07:00, äter kunch vid 12, hem, stallet och lägger sig vid 22. Min vardag går i alla fall ihop med dom rutinerna så det funkar ju tydligen bra! ;-)
Sen är det skönt att komma igång och röra på sig ordentligt också, lätt att man fastnar i sängen eller framför datorn på loven. Kilona smyger sig sakta på haha. Nej då.

Min vackra pöjk när vi går uppför 'Kalhyggetbacken' :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar