www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 12 januari 2012

Happyslap? Yep! :)

Hejsan jag heter Hanne och jag är inte död, jag lever! :-) 
Red lektion i U3 på Ross idag, trodde verkligen inte jag skulle överleva. Hade aldrig ridit honom innan jag han är rätt .. pigg. Dock är han väääldigt snäll och himlans trevlig! Hade jättefel om honom, han var underbar. Ännu ett bevis på att man inte skall ta ut saker i förväg. ;-)

Var även ute och gick i snabb takt med Kalle i 30 minuter idag eftersom jag inte hade några tyglar (haha) så kunde inte rida. Lite roligt kanske... ;-) Det gick bra det med, dagens motion för mig avklarad. Det blev 1h 30 minuter idag.
Tycker faktiskt att det är jätteskönt att vara ute och gå, att känna att man får upp pulsen, frisk luft, få rensat tankarna lite. Underbart!

2 kommentarer:

  1. Sv: Okej vad kul! :D

    Sv. nej inte ja heller... Människor som driver dessa bloggar kan på fullaste allvar inte ha några känslor alls känns det som :((

    SvaraRadera