www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 19 november 2010

Älskade Ängel

Corona Onslow
f 2001
Imp. Irland
Okänd - Okänd
Sååå nöjd med dagens ridpass !! Red i stora manegen mellan kvart över fyra och kvart över fem :) Serpentiner, flytta/flytta tillbaka från spåret och lite allmän träning :) Han har fått MYCKET bättre muskler i ryggen nu, min sötnos, han är superduktig! :D Dessutom kunde jag borsta hans lilla maggeee lite idag, superglad blir mamma då! ! !
Träffade sötnosen Maja i stallet idag, och jag fick ett schabrak utav henne :D SUPERsnällt av dig Majaaa! Besök hennes blogg för tusan! www.farbeyondthestars.blogg.se ;)
Nu skall jag fortsätta fira helg haha :)

1 kommentar:

  1. Varsågod :D <3
    Efter halva lektionen fick jag byta till Mix <3 För hon som hade honom ville inte hoppa honom, då blir Maja glader :D
    Puss<3

    SvaraRadera