www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 22 november 2010

Quickt inlägg haha

Har fått låna datorn utav Markus för fem minuter så blir ett väldigt snabbt inlägg. Skall till stallet vid typ 6-halv sju, för lektionerna i lilla manegen slutar 20:00 idag :) Gött gött, slippa stressa det är brao det. Dock betyder ju det att jag är hemma rätt sent, men I don't care ^^ Vet inte vad jag skall göra idag, blir nog träning på dressyr programmet tror jag.
Har precis ätit mellanmål också, blev mycket mellanmål idag :o 3 mackor, en banan och müsli hahahaha x'D Shit, jag är en storätare. Men bätter att äta mat än godis iaf :)

Jag äter:
Frukost
Lunch
Mellanmål
Middag
Beroende på när jag äter middag, Kvällsmacka

Vad äter DU? :)

2 kommentarer:

  1. Jadu, jag har faktiskt precis lagt ut exakt vad jag äter på bloggen ;P
    Hoppas att det går bra ikväll!
    Puss<3

    SvaraRadera
  2. hehe jag äter "riktig" mat typ 1-2 gånger i veckan.. på torsdgar oftast då jag köper pommes på alleby, sen annars äter jag aldrig något :P kanske en morot eller äpple sen dricker jag bara vatten & soppa haha för jag är aldrig hungrig. känner aldrig hunger utan äter bara när jag blir sugen på ngt >.<

    SvaraRadera