www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 12 november 2010

Hej träningsverk!

Oh My God .. har haft 2 intensiva dagar nu rå :) I går först Bip-testet i skolan, lektion i U3 på Mix och sen kalle på det. Hade lite träningsverk i ljumskarna idag, but there's way more!
Red Kalle ganska sent idag, för orkade inte åka till stallet tidigare xD
Red i 1 h och 10 minuter typ, skritt, mycket trav och galopp. Red utan stigbyglar och förökte få han samlad, gick tillslut efter 40 minuters kämpande!! Skam den som ger sig ;) Han tyckte dessutom det var väääldigt roligt att galoppa, bakdelen hans är väldigt aktiv ibland hahahahaha!! :D De senaste dagarna har jag fått galoppa måånga varv innan han slutar sparka bakut x'D Jaja, han har ju kul iaf! Så länge det inte är mer är det OK, men jag blir sur på han om han gör mer. MAN FÅR DRA GRÄNSEN NÅGONSTANS!
Så jag säger bara; Hej träningsverk!! Känner redan av ljumskarna och dessutom har jag ont i höften. Wonder why? Bajs på det! Dock är träningsverk en skön verk. Då vet man att man har jobbat!! :)
Btw, tog lite bilder i kväll på Kalle, men hinner/orkar inte ladda in dom nu, så får bli i morgon haha.
Nu skall jag gå och lägga mig! :) Skall dejta kudden lite, hehe. I mogon blir det sälja GT och stallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar