www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 28 november 2010

Första advent

Idag är det första advent. Med andra ord; christmas is here! :D Jag älskar julen :)
Antar att ingen undgått att det är KM idag, och jag är faktiskt förvånadsärt lugn för tillfället. Nervositeten kommer väl tillbaka snart.

Har ett par grejer jag skall göra;
*packa in grejor i bilen
*äta frukost (som om det kommer gå nå' bra..)
*Ta på mig ridbyxor + mina mysiga termobraller :)

Sen åke vi vid kvart i nio-nio nått sånt. Väl i stallet vlir det så klart att putsa på hästen så got det går, tvättade svans och bakben i går eftermiddags :) Hoppas bara att han inte lagt sig i för mycket kiss under natten...

Wish me luck!

3 kommentarer:

  1. Hoppas det gått bra för er idag!

    SvaraRadera
  2. Lycka till idag gumman! Hoppas att det gick jättebra!
    Puss<3

    SvaraRadera
  3. En dag sen så kan inte säga "lycka till" direkt, men hoppas det gick bra ! :)

    SvaraRadera