www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 23 november 2010

Mihhuhiie!

Ohlala jag B Ä S T på att hitta på rubriker! :] J a j a, nu skall jag snart gå och borsta tanzibizingarna de mina, och sedan blir det sängen! Men skall nog inte gå och lägga mig på en stund, är inte så trött :) Kan bero på att jag har druckit en burk cola och kaffe i kväll .. heh.. :S Smart drag där! Imorgon blir det stallet (såklart!!) och lektion för Christel i pappas grupp :) Det är en Vuxen1, men märkte att det räckte gott och väl! Stackars Kalleboy blev ännu stirrigare än vanligt förra veckan när jag red med på lektion. :(

Därför håller vi på att öva på det! Samma gäller tävlingen på söndag; vi ÖVAR på att tävla. Jag anser också det som miljöträning, och det är något som jag och Kalle aldrig kan få för mycket av! SUPERVIKTIGT att rida i olika miljöer, inte bara sitta fast på ridbanan! :) Rida i terräng, i mörker, i grupp, ensam, på tävling eller när det helt enkelt bara händer saker omkring. Jag tar inte KMet på någevidare allvar, jag vill ta mig runt LC och LB utan att bli diskad. Då har jag nått mitt mål! Med andra ord skall jag inte: Ramla av eller rida fel väg mer än två gånger väl inne på banan. Thats it!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar