www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 26 november 2010

Får man ha pullar?

Läste på www.stallbacken.com (där man även hittardresyr program och tips) att man INTE får ha pullarnosgrimma på dresyrtävling? Vet någon om detta gäller även på söndag får denna gärna säga det :) Annars får jag helt enkelt införskaffa mig en annan nosgrimma i morgon. Hade ändå tänkt att byta eftersom det skaver lite på han, men annars hade jag tänkt köpa det på tisdag eller nått sånt.
Så snälla kommentera om du vet;
FÅR MAN LOV ATT ANVÄNDA PULLARNOSGRIMMA PÅ KM??

1 kommentar:

  1. Jag vet att man inte får ha pullarnosgrimma på dressyrtävlingar, jag tror inte att man får ha det på söndag heller men det kanske man får ? efterssom det är ju lixom inte blodigt allvar på ett KM ? x) du kan väl fråga dom ^^ ?

    SvaraRadera