www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 1 november 2010

Min pärla :D

Åhh jag kom på hur mycket jag saknat ridningen under de dagar Kalle vilat. :D Gud vad skönt det var att sitta upp igen på pärlan min! Älskar dig, bästa hästen!! Idag red vi i 35 minuter, skritt och lite trav. Har börjat med igångsättningen nu :) I morgon rider Fillan i 35-40 minuter skritt och trav, på onsdag rider jag 45 minuter skritt trav och 1 varv galopp båda hållen. Samma på torsdag. :D På torsdag rider jag lektion också, skall hoppa Brutus :)
I morgon blir det först Ikea, eventuellt med Fillus, sen konfirmation från 14.00-19.00 .. jaja, thats life haha. Man får ju träffa alla iaf ;) Har precis käka kvällsmat, och skall snart gå och lägga mig. Sen mat pga att jag var hemma sent hahahahah. :)
Puss och hej!/Lilla jag :]

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar