www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 6 november 2010

Älskar dig hästen!!

Naw hade en riktig mys dag med hästen idag! :) Jag och pappa var ute och red med kalleboii, och Kalle var piiiigg!! :D Gud vad jag har saknat det här under den äckliga vädet-perioden ;D
Galoppade lite, hans bakben åkte lite hur som helst; "Åhh så roligt!!!" :D pappa red också, skritt och trav! Eller ja, halvt galopp kan man väl säga Kalle sprang som bara tusan! Dessutom sprang jag brevid, fy fan vad jag fick springa x'D
Pappsen red lektion i vuxen 2an idag också! Grattis grattis på dig :) Han hade Ajax, och för första gången i sitt liv har han galopperat!! ;D Halleluleja! x)

Nu skall jag till sysling Louise för en halloween kväll eller hur man säger :]

FET HISS PÅ UTERITTER!! haha ;D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar