www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 18 november 2010

Ibland är min orkes-stubin kort..

....väldigt kort. Skall sova allderles strax och jag riktigt längtar efter att få ett par timmars sömn haha. Är så fuckin trött!
Words get trapped in my mind, sorry I don't take the time so feel the way I do

Är så himla mycket just nu, längtar efter lovet så jag kan slappna av PÅ RIKTIGT! Det som jag håller på med just nu håller inte i längden; dvs inte sova tillräckligt, vara i gång hela dagen och sen typ däcka i säng. No control at all. det måste bli en ändring på detta.

"Wake me up, when this school-term ends" ;) Oh yeah we likey..
Sa jag att vi börjat med algebra och ekvationer. Mums, like it couldn't get even worse.
En liten ljusglimt är i alla fall att vi får våra McBook datorer den 7/8 December ! Jag ser ett ljus i tunneln..

The one and only, Corona Onslow. Älskar dig now and forever!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar