www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 17 november 2010

najsbajs

Maten som jag stöd-matar Badger med smakar nog inte särksilt gott.. Det är en blandning mellan en C-vitamin brustabett och Critical Care, vilket är en sorts puver man blandar i vatten. Till min hjälp har jag herr Spruta så jag kan spruta in det i munnen på henne. En form av tvångsmatning kanske, men hon vill inte äta själv.. I går fick hon antibiotika utav farbror doktorn, så nu är det bara att hoppas...


Känner att jag förorat måååånga boggäsare de senaste dagarna. Har gått från runt 40 besök till 20 besök om dagen?? Tell me why.. Dock så dambar datorn så kan inte lägga in bilder.. surt sa räven om rönnbären! ><''

Nu har jag precis ätit frulle idag bidde det Rågfras med mjölk och ... as usuall ... COFFIEE!
Fast det var kanske inte serverat sådär snyggt som på bilden, kopen menar jag. Det var mer typ en kopp snabkaffe i en Ikea-mugg.. ;)

1 kommentar: