www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 29 november 2010

Hanne vill ha:

Japp där ser ni vad jag behöver/vill ha :) Sadelgjord MÅSTE jag köpa, eftersom den jag har är allebys. Nya stigläder hade inte varit dumt, svart sadel+bruna stigläder=ingen bra kombi :P Sen så har Kallesson fått skav där pullarnosgrimman sitter, så skall köpa en ny nosgrimma. Angående stövlarna så har mamma och jag pratat lite om att köpa stövlar och ridkavaj till mig. Stövlarna i första hand då naturligtvis, eftersom man får bättre skänkel med stövlar :) Dessa mycket billiga stövlar kostar 599:- och är teddyfodrade inuti, ett par vinterstövlar alltså. Kanske ett najs alternativ? (btw; CH= Claridge House) MEN det betyder inte att jag skall köpa just de produkterna som finns på bilden. Jag är inte så fåfäng så jag måste ha just den nosgrimman eller just den sadelgjorden. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar