www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 1 november 2010

Hanne Hissar/Dissar




Luddgrimskaft. Finns på Hööks, ser ut att inte hålla luddet/färgen särskillt bra, inget jag skulle köpa. Visst, jättefina färger, men nej tack. 69:-








Reflexväst! Jättepraktiskt att ha, utan dragkedja kan du hitta en för 20:- på Biltema eller claes olsson! :)


Jodhpurs med stålhätta i läder. ÄLSKAR jodhpurs, ridstövlar är inget alternativ för mig då jag har rätt tjocka vader.. :P 649:- Mina kostade 699:- tror jag på My One som jag köpte för två år sen. Håller fotfarande, läder är hållbart om man smörjer in regelbundet! :D

2 kommentarer:

  1. haha jag har ett sånt grimskaft :P Fast jag köpte mitt på Ö&B. Det håller visst färgen coh luddet bra :) har använt mitt i snart 2 år och det är som nytt !
    Fast det är ju klart inte lätt att se från en bild x'D

    SvaraRadera