www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 4 november 2010

Brötus :]


Idag red jag ut med min kille! Red ut med Katja och hennes medryttare .. (okey, det där lät skumt men ni fattar nog..) Red lilla herman mest skritt och pyyyttelite trav :) Katja var tydligen superduper pigg, ställde sig på bakbenen en gång haha :D Fina Katja :D
kalle var också pigg -på hemvägen ;) Brukar vara "men gå då! haaalåå!?" bort från stallet och "hahahaha inte så fort hästen! xD" mot stallet :] Någon som känner igen sig? xD

Sen på lektionen hade Fillan Sumatra, hon red igen i våran grupp! En grymt härlig nyhet är att Alleby köpt Sumatra, grattis älskade Fillan eller hur man säger :D:D:D:D
jaja, i alla fall. Vi hoppade kanske 6-7 språng totalt och jag hade gärna hoppat mer! Lagom höjd för mig, och Brutus var super snäll!

Madde hade Mixen och det gick bra för dom också :D
Sen efter kollade jag på hoppsepecialen, stackars Erika hade det inte lätt med Fatima! :o Men hon var superduktig!! :D

1 kommentar:

  1. JAg trodde jag skulle dö då hon åkte av första gången, jag blev livrädd!
    Får se vilken pålle jag får idag ;P
    Puss<3

    SvaraRadera