www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 26 december 2011

Allt annat känns puckat

Min vackra häst tidigt i våras med sin snygga Horseware grimma :-)





















Har precis firat Annandag jul med att åka och shoppa på Media Markt samt att äta en groteskt flådig middag på donken. ;-)
Blev en otroligt efterlängtad minneskortsläsare så jag äääntligen kan föra över mina bilder och videos från mobilen till datorn. Har jätte mycket minnen i mobilen. Kalle till veterinären, branäs, Europe konserten. You name it. Underbart! 
Dessutom köpte jag ett par högtalare till datorn så jag slipper det ganska klena macbook soundet. Det funkar men att inte ha någon bas gör mig lite smått gaaaalen!
Och som om jag inte har böcker att läsa köpte jag en biografi om Beatles också, 200 bilder från deras karriär. Sjukt bra! :-)

Hoppas ni har haft en otroligt bra dag hittills! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar