www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 5 december 2011

Beslutsångest

Åh herre jesus. Var på Mimers Hus idag och tittade på  två olika linjer. Tekniskt och Musik. (Jag vet, väldigt skiljda men kan inte riktigt bestämma mig).
Musik är vad hjärtat vill men min smarta sida tänker tekniskt; Det är lätt att få jobb, man får praktik, sommarjobb. You name it.
Musik är dock så sjukt roligt, älskar att spela/sjunga och att framförallt spela inför människor -det är en sån sjuk jävla kick! Helt underbart! Så det är en tjej med beslutsångest som står mellan två val...

Annars har eftermiddagen varit underbar! När vi var klara vid 3 så åkte jag och Madde in till Göteborg och köpte en julklapp till min mor. Kan inte säga vad eftersom hon läser bloggen hehe. ;-) Var inne på Nordstan en sväng och kollade efter en annan julklapp och sen köpte vi med oss varsin macka på SubWay. YumYum! 

Nu skall jag sticka till stallet och rida, mamma skall tömköra lella Ada. Lektionerna i lilla manegen slutar klockan 20:00 så lär vara hemma sent idag. Menmen det är det värt!
Bildkälla: http://www.pixgallery.com/i/XJUBLH 

1 kommentar:

  1. Du kan ju gå teknisk och spela musik på fritiden? <3
    Usch, jag kommer också ha beslutsångest, tur att de inte är dags än! :) <3

    SvaraRadera