www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 12 december 2011

Awesome dag!

Gud vilken rolig dag det har varit! :-) Sjukt kul! Skolan var rolig, matte och svenska som är mina favoritämnen. (goes along with musik och hemkunskap naturligtvis!) Fick reda på mitt svenska och musik betyg idag. Glad tjej! Höjde nivån på dagen liiite mer alltså!
Stannade kvar efter skolan i musiksalen (läs mitt tredje hem efter hemma och stallet) och skrev lite på en musikaliskt verk jag skriver. Tror det kan bli bra, får se om det blir något av det.

Sen var jag och mor min på guidad visning på Radio och Tv huset här i göteborg!
Var sjukt häftigt, fick bland annat se studion där västnytt och Vem vet mest spelas in! Jättehäftigt, och våran guide för kvällen som dessutom var Hasse Andersson tog oss runt i hela huset. Tydligen så spelar man in flera program i samma studio, man bara flyttar lite inredning och vips så har du bytt från På Spåret till Debatt. Häftigt!

Det var en upplevelse jag sent kommer glömma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar