www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 5 december 2011

Underbar morgon!

Godorgon! Ja det är faktiskt morgon för mig idag. ;-) Gick upp vid 10, så himla skönt!! Känns som helg faktiskt.

Ätit en jättegod frukost, hängt upp tvätt och fem i halv tolv kommer Madde och hämtar mig så åker vi till mimers hus. Skall vara med en dag och kolla hur det är på två linjer som man valt. Jag har valt tekniskt och yrkestekniskt. Tror ändå det kan vara rätt kul, jag menar matte är roligt och det är rätt mycket praktik!

Ville gå på hästgymnasium för något år sen men ångrade mig, då jag är livrädd för att tröttna! Hade varit det hemskaste som kunde hända ju...

Lyssnar Elvis Presley och öppnar min choklad kalender för tillfället. Mys! Och solen skiner utanför! Härligt!

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar