www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 16 december 2011

Things I've done today

Yeah! Nu kör vi!

En Underbar dag har snart lidit mot sitt slut. Gick upp tiiiidigt i morse. Började egentligen inte förrän klockan 11 i skolan men jag och Madicken besökte våran gamla skola, Bärby. Så redan klockan fem i halv åtta tog jag bussen. Mysigt!
Blev ombedd att spela och sjunga för 5:or och 6:or av våran gamla musiklärare så det gjorde jag. 4 Låtar blev det sammanlagt. Roligt! Älskar att spela inför andra, enegrikick!!

Tittade runt, hälsade på gamla lärare och bara myste och vid halv elva åkte vi in till stan och Konstmuseeumet på Götaplatsen (Avenyn).
Gick där med klassen i två timmar ungefär. Var rätt roligt!

Sen gick jag och Madicken och åt. Blev paprika på Backaplan. Så gott va!! Fick köpt en julklapp också. Brao! Åkte vidare och besökte pappa på sjukan och sen handlade jag på Maxi i Kungälv. Köpte en julklapp här också, säger inte till vem dock haha! ;-)

Paprika med finaste Lollo i somras, miss u terrrrribly!
 Sen har jag hunnit med att rida ikväll också. Mys med mitt hjärta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar