www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 25 december 2011

God Jul♥

God jul alla underbara, har inte uppdaterat under de föregående dagarna men har varit fullt upp med julklappar, julgran, julmat you name it.
Julmorgon i stallet ♥
Gårdagen var sjukt mysig, fick många fina julklappar utav vänner och familj/släkt. Tack snälla ni! Kanske bestämmer mig för att lägga upp vad jag fick, det får vi se. :-)
Julafton firades med en fin present på morgonen från mina päron, julgröt och sen åkte jag och mammsen till stallet. Mockade åt Ada och hjälpte sen Nisse att mocka/spåna/höa i lektionsstallen.

Hem igen, byta om och till farfar för Jullunch. Gottigt värre! Kollade Kalle Anka klockan 3 som alla andra julaftnar Sen delade vi ut julklapparna. Mys på hög nivå!! :-)
Sen bar det av mot mormor och morfar för att äta julmiddag (samma mat som på jullunchen suck haha!) men det var också jätte gott och till efterrätt blev det mormors ursökta ris á la malta. Samma prodedur med paketutdelning igen och jag måste faktiskt erkänna att efter ha varit uppe och ígång sedan 8 samma morgon var man gaaaanska trött nu. ;-)
Julklappsspel och jag fick med mig en chokladpralinlåda hem. Aj då ... Gott. För gott! Något säger mig att jag inte kommer att vilja ställa mig på vågen efter jul eller va tror ni? ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar