www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 30 december 2011

Flashback - London

Något jag verkligen kommer ha med mig hela livet är Vinga och Pater-Nosters resa till London i Maj detta året! Var verkligen jätte roligt!
Det var faktiskt första gången jag flög och jag dog inte så det var ännu ett plus. ;-)

Klassresan fick nog hela klassen att komma närmare varandra tror jag, lite spärrar släppte. Det var liksom väldigt tråkigt att sova ensam dagarna efter man hade kommit hem!
Dessutom var det ju ett underbart väder i London, vi gick och åt frukost på Donken (haha ja det låter roligt, men de hade amerikanska pannkakor där, underbart gott!!) tidigt varje morgon och solen sken så himla gött! Tråkigt att komma hem till kyliga Sverige i slutet på veckan måste jag erkänna...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar