www.coronaonslow.blogspot.com

onsdag 28 december 2011

Flashback - Praoveckan

Tänkte kasta in lite flashback moments, saker som hänt under året som har betytt mycket eller på något sätt lämnat spår efter sig. :-)

Tidigt i våras när en del snö och is fortfarande låg kvar så var jag ute på Prao med veterinär Hannah Tolge och en dag med veterinär/tandläkare Christer Korpe.
Första dagen var jag på Husdjurshälsan, en smådjursklinik med mestadels hundar och katter men det kommer även marsvin, kaniner och andra mindre djur dit.
Jag var även med och vaccinerade hästar, kastering för katt, böjprov på en Islandshäst, tandläkarbesök för två Islandshästar och lite annat smått och gott.

Jag lärde mig verkligen jätte mycket under den här veckan, det är något jag kommer ha mig mig hela livet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar