www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 19 december 2011

Glad tjej!

Hejsan alla glada, jag har en 'jag-är-så-pigg-och-glad!!!!' dag idag!! :-) Otroligt härlig känsla. även om man börjar bli aningens trött nu.
Har haft två favoritämnen hela dagen. Matte och Musik.

Matte på morgonen och musik resten av dagen. Vi har ett gig alla nior på jullunchen i morgon, jag kör med ett gäng grabbar en låt och med Jossan ,Maestro och Höglind två låtar. Så jävla kul va, energikick!! Känslan av att stå och spela/sjunga inför andra är obeskrivlig, man måste testa det själv för att förstå.
Ännu roligare blir det om man är flera stycken och man får till det så att det låter så där bra, allt klickar och alla har ROLIGT. Wonderful. :-)

Har kommit på två saker jag önskar mig i julklapp i alla fall!
Det ena är en capo till min gitarr, och det andra är plektrum ur Beatles Collection. :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar