www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 9 december 2011

Underbart väder! (hör sarkasmen)

Gud vad jag är glad idag!! Trots ett skitväder så är humöret på topp!! Sitter och lyssnar musik. Letar låtar inför ett projekt jag håller på med. Dock är detta hemligt så det får inte ni veta. He-he!

Har varit hos frissan idag. Dock kommer jag inte heller säga vad jag gjort. Roligt att se om någon regagerar när jag träffar er haha. Det är en förädring i alla fall. Nöjd som tusan!

Dagens meny i skolan (som var våran sista, snyft!) var en riktig lyxmiddag!
Förrätt: "Svenssons traditionella högtidsbord" vilket var en bit mörkt bröd, en potatisskiva, en klick hemmagjord majonäs, sill och ägg. Jag som inte gillar sill tyckte detta var jättegott! Mumma!
Huvudrätt: "Hettan från stöveln" en italieninspirerad rätt med räkor, kräftor och pasta i en god sås. Jag är då den stolta tillagaren av denna rätt, Synd bara att jag inte fick nått själv hehe... Det gick åt! :-)
Efterrrätt: "Värmamde kyla" Glassaufour alltså en tårtbotten med glass, bär och marräng som varit inne i ugn och fått en vacker gyllennbrun färg. Mums!

1 kommentar:

  1. Nej Hanne nu får du visa i bloggen! Blir ju enna nyfiken! :D <3

    SvaraRadera