www.coronaonslow.blogspot.com

fredag 2 december 2011

Dagens bedrifter

Lånade datorn hos farfar en stund, han fyller 82 nu idag så vi är här och firar honom! :-) Grattis farfar!

Skolan idag var verkligen superrolig! Var i musiksalen hela dagen och jammade med min musiklärare Anders -vi har matlagningsveckor där en grupp lagar 3-rätters åt restrerande elever i nian och de som inte lagar mat sysslar med andra projekt. Vår grupp skulle ha musik och på något mystiskt vänster var det bara jag som ville ha musik/inte var sjuk/inte frånvarande/inte ledig så ja. That's it. Har dock lärt mig sjukt mycket under dagen! Typ privatlektion (!)

Dagens ridpass blev ett vääääldigt lugnt skrittpass längs asfalten. Det var kolsvart ute så ville gå där det fanns lampor. Kalle har stått en del nu när jag varit sjuk så nu fick han en mjukstart haha.

Hoppas you guys har haft en awesome fredag, och om inte hoppas jag att eran lördag blir bättre! Trevlig helg! :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar