www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 14 april 2011

Bad Update

Har varit dålig uppdatering nu det senaste, har haft sjukt mycket att göra!! :( I går var jag hemma ett par timmar bara och då var jag social med bästavän, så det gills inte ;) Alla dagar hela veckan kommer va fullbelagda nu, jag vill lägga så mycket tid jag kan i stallet och ändå hinna med skolan och bloggen. Hur fan jag löser det får jag hitta på, inte blir det lätt i varje fall :( Stressad chey! Har dessutom just nu sjuuukt ont i huvudet, dunkar som jag vet inte vad?? Har ingen jätte lust att åka och rida lekion nu men ja..

Maten i skolan idag var rent utsagt as äcklig, usch! Jag är absolut inte kräsen, men här någonstans gick gränsen :s Någon typ äcklig skinka och potatisbullar. Potatisen var rätt ok, men skinkan smakade skit och såg ut som jag vet inte vad.. USCH!! Jag åt ingen frukost i morse heller bra där.

Nu skall jag fortsätta tycka synd om mig själv och försöka äta något och byta om och sånt för jag måste verkligen åka om 20 minuter. Tjarå! ;)

2 kommentarer:

  1. Skolans mat suger ^^, Utom min förra skolas, den maten var sjukt bra... Den bästa skolmaten ever! Den fick typ jättemycket priser och utnämningar m.m. ^^

    SvaraRadera
  2. Men du åt juh den där mackan till frulle

    SvaraRadera