www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 11 april 2011

Vårdepression?

Fick ont i halsen i lördags kväll, och det har hållit i sig idag, så gick inte till skolan idag :( Har varit konstant trött hela helgen, mammut min föreslog att det kan vara en släng av den här "Vårdepressionen" som det talats en del om. Tydligen så är var fjärde svensk trött vid den här tiden på året?? Helt sjukt!
Oavsett om jag håller på att bli sjuk eller bara är en släng av trötthetssjuka skall jag gå till skolan i morgon, det blir inte bättre av att sitta hemma och tycka synd om sug själv!.. Dessutom skall Kalle last tränas i kväll, och orkar jag med det orkar jag till skolan också, thats it. Dock känns det i min nos just nu att pollen halten är hög, allt är inte jätte roligt just nu.

Nej, nu skall jag sluta tönta mig och gå ner och knarka allergi tabletter en stund.
Lev livet, och bli för guds skull inte allergisk!

1 kommentar:

  1. Själv blir jag pigger på våren, älskar när det blir varmare och sånt. Men jag blir lite deppig när jag har tröttnat på vintern, altlås typ jan-feb ;P
    Hoppas du haft en bra dag1
    Puss<3

    SvaraRadera