www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 24 april 2011

Tömkörning nästa.

God förmiddag i solskenet! Har varit super dålig updatering det senaste vilket straffar sig själv med mycket låga besöks siffror, skall skärpa mig! :) Har knappt varit hemma i helgen bara, och har jag varit hemma har jag inte vetat vad jag skall blogga om riktigt..

I dag står tömkörning på schemat! Mamma håller på att lära både mig och Kalle så det är ju bra då. Dessutom är ju tömkörning muskelbyggande, viktigt nu när Kallehästen tappat så mycket muskler. Sen blir det ju som vanligt klättring i backen upp till Kalhygget. Går upp för en ganska lång backe 1-3 gånger varje dag, för att bygga muskler. Mest på Kalle då naturligtvis, men även för min del ;)

Hur tränar ni er själva? Gym? Bara ridningen? Annan sport?

Nu sticker jag till stallet och älsklingen, jobba lite på brännan i solskenet också hehe. ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar