www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 14 april 2011

Jag känner mig besegrad...

..men jag ger inte upp! ;DBild från Branäs.
Cornelia slog mig i antal varv runt gräspaddocken ikväll. Mitt tidigare rekord låg på 10 varv, hon gick ett mer så hon kom upp i 11 varv! Grattis Collan haha! :)
I morgon blir det att rida ut med Natta och Ada, om Kalle inte är öm i ryggen som han var idag. Men tror att han bara var stel och spänd sedan transporten igår, för det var helt borta när Collan hade gått med honom en stund. :) Hästarna blir ju stela och så ibland, speciellt om det är kallt och regnigt ute!

Kalle går ju numera utan täcke, han slipper pyamasen! ;) Så halva han var jätteren och den andra halvan var .. smutsigare.
Det var en båt som sa till en annan;
"va du va stilig. Vi borde borda varann,
gjorda för varann och köla lite grann,
som bara båtar kan."
Badda bam bam bam bam
Badda bam bam bam.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar