www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 11 april 2011

Dutti hest!

Tänkte bara säga att min häst är bäst!! Så bra är han, min lilla plutt! :) Mamma hyrde transport idag, och Gunilla hjälpte oss att lastträna honom, och det gick bättre än vad jag trodde faktiskt! :) Tog kanske 20 minuter att få på honom på transporten, men han var aldrig rädd, det syntes på honom. Han slet sig en gång, och sprang in i stallet xD Det såg ut som att han sa; "Hah! Losers, kunde ni inte hålla bättre eller?" Travade med kaxiga steg ;D

Han var framme och nosade på lemmen mycket, och som jag sa efter runt 20 minuter gick han in, och man riktigt såg hur stolt han var över sig själv! "Haha! Det gick! O titta, jag får godis också! Hihi.." <3 Pussgurkan är han!!

I morgon blir en lång dag. Skolan först, är hemma vid 16:00 och sen åker vi direkt och hämtar Felicia för att åka till Tre Hästar. Skall köpa en del saker inför Onsdagen, bland annat ett transportgrimskaft, hönät och en lädergrimma. Och ett par ordentliga hanskar också.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar