www.coronaonslow.blogspot.com

lördag 23 april 2011

Ursäkta röran, vi bygger om!

Jisses vad det är stökigt på mitt rum alltså. Eller rättare sagt; det är en organiserad röra. ;) Håller på att rensa ut saker jag inte skall ha, också skall jag flytta ut en otroligt ful Billy-hylla ner till garaget. Mitt stallskåp är inte tillräckligt här hemma, så kommer lägga saker på Billy hyllan nu också. :P Schabrak och så tar ju upp så mycket plats!!Idag är det rätt så mycket inplanerat. Första stoppet blir hos KalleLiten och mysa en stund, rida också naturligtvis. :) Sen till farfar och påskmiddag och sist men inte minst midnattssmässa i Glöstorpskyrkan. 23:30 skall jag vara där. Mums, kommer sitta och sova! :s he. he. he.

Nu drar jag till stallet en sväng! :) Kan hända att jag får med mig kameran och någon som kan fota, men det vet jag inte. Ha det gôtt ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar