www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 17 april 2011

Mihuuiee. :]

...Och så har jag ännu en gång fått använda min provisoriska "jag har ingen aning om vilken rubrik jag skall ha" -rubrik. Den är helig! ;)

Snart kommer kusinerna mina, dock är jag inte säker på om jag skall till stallet. Kanske hinner jag inte med det vi får se.
Har ju varit på gudstjänst nu, vi konfirmander gjorde ett påskspel. Jag var den enda som fick ha två roller, lärde mig inte replikerna så fick ha manuset. Fy på mig!
På tal om manus så skall jag lära mig Roxanna rollen över lovet också. Cabaré veckan är vecka 18, och bloggen om Cabarén hittar du HÄR.
Bilden är från lägret i Sjövik förra helgen. Bild från http://sommar1337.blogspot.com/

1 kommentar:

  1. Jobbigt med två roller, jag fick ju ha 3 en av dagarna som vi spelade upp våra musiksagor för dagisbarn. Den var ju inte speciellt lång(10-15 min) och de 2 extrarollerna som jag hade var väl kanske inne 1-3 minuter var, så jag antar ju att dina roller var lite mer seriösa xd

    Du lär dig nog manuset ska du se :D
    Ses imorgon :D Puss <3

    SvaraRadera