www.coronaonslow.blogspot.com

söndag 3 april 2011

Inlägg 1.

Får väl göra ett par tidsinställde inlägg under veckodagarna, blir ju inte så mycket uppdatering annars :) Så börjar med den här inläggs grejen. Så får ni veta lite mer om mig! :D Om du undrar något som jag inte skrivit finns det alltid möjlighet att fråga! :)

Inlägg 1 - Presentera mig och min häst


Inlägg 2 – Det bästa/sämsta med min häst


Inlägg 3 - Min största rädsla inom hästsport


Inlägg 4 - Favoritbilderna på min häst


Inlägg 5 - Det här finns i min ryktlåda


Inlägg 6 - Något annorlunda med min häst


Inlägg 7 - Redskap/utrustning jag inte klarar mig utan

Jag heter Hanne, och jag är 15 år. Jag bor utanför Göteborg i en villa med min familj, mamma pappa bror och marsvin, kanin, fiskar och fåglar. Alla i familjen älskar djur så det är därför vi har så många! :) Tidigare har vi fött upp marsvin och kaniner, men eftersom Kalle kom in i bilden finns det inte så mycket tid över till sådant längre. På fritiden är jag med min älskade häst, myser i stallet, spelar gitarr (Har en Gibson Les Paul Junior som jag köpte i början av året och ibland lånar jag pappas akustiska) och lyssnar på musik. Green Day är favoriterna, om det har undgått någon ;)Kalle, eller Corona Onslow, är en vallack på 10 år. Korsning Arab/Connemara/Welsh, fast det är mest connemaran och araben som utmärker sig på honom. Han älskar att gosa, rida ute och att äta. Han äter allt! Och han är en bortskämd herre, eller han har blivit det de senaste :P Han bara måste stanna och kolla om du ha något i fickan. Och det brukar jag oftast ha också, kan vara därför. ;) Just nu är Kalle skadad så han pysslas om och skrittas 60 minuter varje dag. Han rids av mig och medryttaren Felicia. Lillasyrran Cornelia rider honom då och då också. Annars är Kalle en enmans häst, han vill inte ha massa olika ryttare på ryggen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar