www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 21 april 2011

Ilandsproblem

Om det inte hade varit så kvavt med pengar just nu sedan både Kalle och Ice har varit hos veterinären så vill jag inte lägga ut pengar i onödan. Men känner verkligen att jag skulle behöva förnya garderoben lite.. Speciellt i byx väg, eller nytt skärp :P De flesta byxor jag har är för stora, och det enda par som sitter bra har gått sönder nått så satans mellan bena!! Dumma byxor, mina favoriter!! :(

Kvällen nu idag har flutit på bra. Sjukt trött är jag dock, rätt skönt att gästerna inte stannade så länge även fast det är roligt att de är här! :) Nu skall jag snart hoppa i säng, en trötter tonåring vill sova! .. ZzzZZzzzZZzzzZzzz

God natt sweethearts!! ... i morgon är en annan dag! /ßlondie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar