www.coronaonslow.blogspot.com

tisdag 19 april 2011

Cykeltur och bussresa

God förmiddag folket!
Har precis plockat bort frukosten som jag gjorde till mina köra kusiner, vuxenpoäng? ;) I normala fall är jag usel på att plocka bort efter mig själv, så tycker jag är duktig idag!
Dessutom har vi alla varit ute på en cykeltur idag igen i det fina vädret, och om en timme går bussen till stallet! :) Det blir till att knata de 3 km i värmen, vätske påfyllnad gäller nog tror jag..

Stallet och Lerumsbadet står på schemat idag. Cornelia och Nina tycktes bli goda vänner igår, så vi skall ut och titta till Kalleboy också. Cornelia är med sin stora syster när hon har hesten idag! :)
Just nu sitter jag och kollar på filmer man kan se på bio. Allt jag vet är att vi inte skall se Gyllene Knorren, för den ville inte Fillan se. :P Och eftersom vi har den yngre generationen med oss, skall vi gå på en tecknad film.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar