www.coronaonslow.blogspot.com

måndag 4 april 2011

Mys med hästen!!

Idag har Kalle varit ute och gått med mig! Ja, du läste rätt. Han var suuuper pigg! Hade bara grimma och grimskaft men skulle nog haft tränset på för oj vad pigg och stark han var!
Vi hade två hästar framför oss också, och kom Kalle för långt bort i från dom skulle han snabbt springa fram. Det fick han ju inte naturligtvis, så ett tag blev jag riktigt sur på han.
Han kan faktiskt inte bete sig hur som helst! Det är roligt att han är pigg, men inte lika roligt om jag tappar honom och han springer hem med grimskaftet efter sig. Not that fun!

Åt förresten årets första glass utomhus idag! Jag och Madde köpte varsin cornetto, de nya varianterna. Den var god! Fast den som jag tog, hallon och vanilj, smakade lite mycket hallon bara haha!

Nu skall jag göra lite skolarbete och sen stänger vi butiken för dagen, är jätte trött! Har sammanlagt varit ute och gått i 1 h och 40 minuter idag!! Hejja mej! :D

1 kommentar:

  1. Wow,det var mycket gående det ;P
    Shiet, att han var så pigg. Lilla Kallebusen :)
    Åt också glass idag, fast jag tog en 88a :)

    SvaraRadera