www.coronaonslow.blogspot.com

torsdag 28 april 2011

Sleeping beauty

Jisses vad trött jag är!! Satt och höll på att somna på bussen hem. Lätt hänt när man lyssnar till Carl Jan Grankvist som recenserar två olika sorters Gin! Fast mest är det nog Lotta Bromés röst som sakta söver mig... Lägg märke till att min vän bredvid mig somnade helt, även fast han inte lyssnade på P4.

Om sisodär 30 minuter bär det av till stallet! Rida lektion på Ivan skulle jag tro. Mysig kille! Han har blivit en av favoriterna bland de stora lektionshästarna. Brutus är en fin kille också, Fatima var mycket trevlig i dressyren. Men jag är tveksam på bommar och framför allt hoppning på henne...

Fast Kalle är ju bäst, förstås! Idag tar fina lena honom, eftersom jag skall köpa lite saker inför Cabarén som har premiär på måndag! Börjar bli lite nervöst, men det brukar aldrig vara något problem! :)

1 kommentar:

  1. Hoppas det gick bra på ridningen :)
    Nja, Ivan och Brutus är inte direkt mina typer. Jag älskar Nette jag ;P Fast nu har jag Bull xd

    Det är okje att vara lite nervös, då gör man ofta mycket bättre ifårn sig :)
    Puss<3

    SvaraRadera